Sklep Internetowy “Profit”

PN 425 Ekonomia - finanse - bankowość

Jacek Uchman, Marta Maciejasz-Świątkiewicz red
Wydawnictwo UE

Otwarty dostęp

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2016
ISBN 978-83-7695-579-7
Liczba stron 168
Format B5
Oprawa Miękka

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 211.40 KB

Zobacz także

Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Teoretyczno-metodologiczne podstawy przetwarzania informacji w cyberprzestrzeni

Teoretyczno-metodologiczne podstawy przetwarzania informacji w cyberprzestrzeni

Jacek Unold

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-023-5, Liczba stron: 471, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

48,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia 1(13)-2011

Ekonomia 1(13)-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 2080-5977, Liczba stron: 268, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Nauki Społeczne 2(4)-2011

Nauki Społeczne 2(4)-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 2080-6019, Liczba stron: 220, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

28,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 218 Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa

PN 218 Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa

Jan Skalik (Red.), Grzegorz Bełz(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-119-5, Liczba stron: 300, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

37,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 239 Usługi społeczne wobec rodziny

PN 239 Usługi społeczne wobec rodziny

Adam Kubow(Red.), Joanna Szczepaniak(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-244-4, Liczba stron: 362, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

41,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka