Sklep Internetowy “Profit”

Kształtowanie lojalności klientów biur podróży

Izabela Michalska-Dudek
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

40,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-600-8
Liczba stron 380
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Opracowanie wzbogaca wiedzę na temat zjawiska lojalności, jej pomiaru, uwarunkowań oraz możliwości implementacji działań służących budowaniu i wzmacnianiu lojalności klientów biur podróży w Polsce. Przeprowadzone przez autorkę badania pozwoliły na zgromadzenie i uporządkowanie wiedzy na temat teoretycznych i metodologicznych podstaw procesu budowania przez biura podróży długotrwałych więzi z klientami.  Książka składa się z siedmiu rozdziałów, przedstawiających m.in. następujące zagadnienia: kluczowe uwarunkowania lojalności klientów na rynku turystycznym,  metody pomiaru lojalności  klientów, wpływ kształtowania tych wskaźników na zmiany poziomu wyników finansowych przedsiębiorstw, programy lojalnościowe,  istota i przesłanki powstania i ewolucji biur podróży, charakterystyka obszarów aktywności gospodarczej omawianych podmiotów gospodarki turystycznej oraz uwarunkowania instytucjonalno-prawne,  opis  aktualnego układu podmiotowego rynku biur podróży w Polsce. Autorka pracy omówiła  także wyniki badań empirycznych strony podażowej rynku biur podróży w Polsce, co pozwoliło na ocenę znajomości podstawowych zasad projektowania, stopnia i zakresu wykorzystania programów lojalnościowych, stopnia trudności poszczególnych aspektów zarządzania nimi, a także ewaluację efektów ich stosowania przez menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w biurach podróży funkcjonujących na polskim rynku. W monografii zawarto również propozycję autorskiego modelu teoretycznego lojalności klientów biur podróży, stanowiącego egzemplifikację rzeczywistych zachowań nabywców usług turystycznych biur podróży.


Pliki do pobrania

wstep_spis.pdf plik PDF, 259.17 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Ewa Pancer-Cybulska(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

48,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Wawrzyniec Michalczyk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-276-5, Liczba stron: 389, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efektywność odwrotnych mechanizmów aukcyjnych i quasi-aukcyjnych

Efektywność odwrotnych mechanizmów aukcyjnych i quasi-aukcyjnych

Paweł Kuśmierczyk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-271-0, Liczba stron: 282, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Mirosław Moroz

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-364-9, Liczba stron: 332, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

(Red.)Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

(Red.)Przemysław Skulski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-416-5, Liczba stron: 196, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka