Sklep Internetowy “Profit”

Modele wpływu przestrzeni elektronicznej na organizacje gospodarcze

Janusz Wielki
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

36,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 10 + 20:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2012
ISBN 978-83-7695-217-8
Liczba stron 265
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Pomimo niezwykle bogatej literatury, krajowej i zagranicznej, dotyczącej oddziaływania Internetu na organizacje gospodarcze, brak jest publikacji pokazującej w sposób holistyczny, a jednocześnie maksymalnie syntetyczny, całą złożoność tego wpływu z trzech niezbędnych dla całości obrazu i wyraźnie zaznaczonych perspektyw, czyli jego wpływu na nie jako globalnej infrastruktury sieciowej, możliwości oddziaływania na przedsiębiorstwa różnorakich podmiotów poprzez przestrzeń cyfrową, w której odbywa się funkcjonowanie firm, wszelkiego typu organizacji, grup czy też osób indywidualnych korzystających z tejże infrastruktury oraz możliwości wpływania pojedynczych organizacji gospodarczych na kształt i funkcjonowanie Internetu. Tę właśnie lukę ma wypełnić niniejsza monografia. Jej zasadniczy zrąb stanowią rozważania dotyczące wpływu przestrzeni elektronicznej i podmiotów w niej funkcjonujących na organizacje gospodarcze. Zaproponowano typologię ich oddziaływania, tak bezpośredniego, jak i pośredniego, wraz z podsumowującymi je autorskimi modelami.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 220.24 KB

Zobacz także

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Cena:

45,00 1,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Wydawnictwo UE
Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Red. Andrzej Bytniewski
Cena:

35,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-525-4, Liczba stron: 283, Format: B5, Oprawa: Miękka

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka