Marketing

Okładka

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś
Wydawnictwo:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania:2010
ISBN:978-83-7695-065-5
Liczba stron:208
Format:B5
Oprawa:miękka
Dostępność:Dostępny Dostępny
Wydawnictwo AE Wrocław
Cena: 25.00 3.00 zł
Przedstawiony zbiór opracowań przygotowanych przez pracowników Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu stanowi część dorobku autorów zajmujących się problematyką marketingu w kontekście procesów integracji i transformacji. Problematyka ta jest szeroka i dotyczy różnej skali i zakresów działania. W treści artykułów znajdujemy także odniesienia do różnych poziomów marketingu, a ujęcia związane są z refleksjami natury ogólnej lub  mają  charakter prezentacji niektórych wyników prowadzonych badań.

Pliki do pobrania

PDF Spis_tresci.pdf PDF - 258.94 KB Pobierz