Marketing

Okładka

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka
Wydawnictwo:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania:2012
ISBN:978-83-7695-194-2
Liczba stron:165
Format:B5
Oprawa:miękka
Dostępność:Dostępny Dostępny
Wydawnictwo AE Wrocław
Cena: 27.00 10.00 zł

Od wielu lat na całym świecie nieprzerwanie prowadzi się badania, których celem jest poznanie siły, sposobu i uwarunkowań oddziaływania reklamy na odbiorców, przy czym waga pytania o efekty reklamy wciąż wzrasta w związku z rosnącym zainteresowaniem pomiarem wyników wszelkich działań marketingowych. Próbę uporządkowania dostępnej wiedzy o efektach reklamy podjęto z nadzieją, że okaże się pożyteczna zarówno pod względem poznawczym, jak i praktycznym. Jeśli przyjąć, że przygotowanie reklamy jest sztuką, to zawsze powinna to być sztuka użytkowa. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.

Pliki do pobrania

PDF Spis_tresci_i_wstep.pdf PDF - 246.68 KB Pobierz