Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Okładka

PN 130 Kontrola skuteczności marketingowej-problem zmienności interpretacji i pomiaru

Witold Kowal
Wydawnictwo:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania:2010
ISBN:978-83-7695-019-8
Liczba stron:369
Format:B5
Oprawa:miękka
Dostępność:Niedostępny Niedostępny
Wydawnictwo AE Wrocław
Cena: 45.00 3.00 zł

W książce skupiono się na zagadnieniu kluczowym dla sprawności zarządzania, tj. kontroli skuteczności, ale w odniesieniu do jednej z funkcji przedsiębiorstwa, czyli marketingu. Uwzględniono zmienność koncepcji marketingowej, która w coraz to nowych propozycjach postuluje zmianę filozofii działania. Poprzez rozpoznanie zagadnienia skuteczności marketingowej i jego obecności w problematyce kontroli marketingowej oraz poprzez badania empiryczne podjęto próbę oceny zdolności kontroli marketingowej – zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i w wymiarze empirycznym – do interpretacji skuteczności we wszystkich aspektach, które legły u podstaw różnych koncepcji marketingowych.


Pliki do pobrania

PDF Spis_tre_B6ci.pdf PDF - 503.37 KB Pobierz