Sklep Internetowy “Profit”

Promocje

Sortuj:
Na stronie:
Układ: lista siatka
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Between Theory and Practice of India`s Development Assistance

Between Theory and Practice of India`s Development Assistance

Marcin Nowik

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-601-5, Liczba stron: 262, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Mirosław Moroz

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-364-9, Liczba stron: 332, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Standardy wyceny jako instrument kształtowania jakości procesu wyceny przedsiębiorstwa

Standardy wyceny jako instrument kształtowania jakości procesu wyceny przedsiębiorstwa

Piotr Szymański

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-538-4, Liczba stron: 393, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

48,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Tomasz Kołakowski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-449-3, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

32,00 16,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Korporacje transnarodowe z krajów wschodzących w gospodarce światowej

Korporacje transnarodowe z krajów wschodzących w gospodarce światowej

Artur Klimek

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-402-8, Liczba stron: 287, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

(Red.)Przemysław Skulski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-416-5, Liczba stron: 196, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 17,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Ewa Pancer-Cybulska(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

48,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Analiza i modelowanie systemów informacyjnych

Analiza i modelowanie systemów informacyjnych

Red. Adam Nowicki, Iwona Chomiak-Orsa

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-003-7, Liczba stron: 227, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy informatyczne a rozwój społeczeństwa informacyjnego

Systemy informatyczne a rozwój społeczeństwa informacyjnego

Red.)Andrzej Bytniewski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-396-0, Liczba stron: 143, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

18,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teoretyczno-metodologiczne podstawy przetwarzania informacji w cyberprzestrzeni

Teoretyczno-metodologiczne podstawy przetwarzania informacji w cyberprzestrzeni

Jacek Unold

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-023-5, Liczba stron: 471, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

48,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Hipoteczny pieniądz bankowy

Hipoteczny pieniądz bankowy

Bogusław Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-388-5, Liczba stron: 281, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

36,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy informacyjne nadzoru nad zakładami ubezpieczeń

Systemy informacyjne nadzoru nad zakładami ubezpieczeń

Robert Kurek

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-529-2, Liczba stron: 290, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

36,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Grzegorz Krzos

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-317-5, Liczba stron: 231, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

37,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka