Sklep Internetowy “Profit”

Uogólniona miara odległości GDM w statystycznej analizie wielowymiarowej z wykorzystaniem programu R

Marek Walesiak
Wydawnictwo UE

promocja

Niedostępny

Cena:

20,00 3,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 12 + 14:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2016
ISBN 978-83-7695-581-0
Liczba stron 168
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Prezentowana książka stanowi podsumowanie rozważań autora zawartych w wielu opracowaniach dotyczących miary odległości, która została w pierwotnej wersji zaproponowana dla zmiennych porządkowych, a następnie dla danych metrycznych i nominalnych. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się zastosowaniem metod statystycznej analizy wielowymiarowej w każdej dziedzinie wiedzy, w tym w badaniach ekonomicznych. Ponadto odbiorcami książki mogą być słuchacze wyższych uczelni studiujący zagadnienia statystycznej analizy wielowymiarowej i jej zastosowań.

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 323.70 KB

Zobacz także

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 1507-3858, Liczba stron: 312, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia 2(14)-2011

Ekonomia 2(14)-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 2080-5977, Liczba stron: 320

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia instytucjonalna

Ekonomia instytucjonalna

Bożena Borkowska, Mikołaj Klimczak, Bożena Klimczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2019, ISBN: 978-83-7695-753-1, Liczba stron: 290, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Statistics

Statistics

Zbigniew Michna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-355-7, Liczba stron: 95, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

17,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Podstawy statystyki i ekonometrii dla finansistów

Podstawy statystyki i ekonometrii dla finansistów

Joanna Krupowicz, Ireneusz Kuropka, Katarzyna Kuziak

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-689-3, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

38,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Statystyka z prostej perspektywy teorii zbiorów

Statystyka z prostej perspektywy teorii zbiorów

Red. Tadeusz Borys, Marta Kusterka-Jefmańska

nowość

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2019, ISBN: 978-83-7695-760-9, Liczba stron: 542, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

63,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka