promocja
Niedostępny
20,00 3,00 zł
Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2011 |
ISBN | 978-83-7695-132-4 |
Liczba stron | 128 |
Format | B5 |
Oprawa | Miękka |
Prezentowana książka stanowi podsumowanie rozważań autora zawartych w wielu opracowaniach dotyczących miary odległości, która została w pierwotnej wersji zaproponowana dla zmiennych porządkowych, a następnie dla danych metrycznych i nominalnych. W pięciu rozdziałach przedstawiono m.in.: podstawowe zagadnienia statystycznej analizy wielowymiarowej, szczegółową charakterystykę uogólnionej miary odległości GDM, obszary zastosowań uogólnionej miary odległości w statystycznej analizie wielowymiarowej, rezultaty wybranych eksperymentów symulacyjnych pozwalających ocenić zachowanie się GDM przy różnych strukturach danych, wybrane zastosowania uogólnionej miary odległości GDM1 i GDM2 w statystycznej analizie wielowymiarowej z wykorzystaniem programu R. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się zastosowaniem metod statystycznej analizy wielowymiarowej w każdej dziedzinie wiedzy, w tym w badaniach ekonomicznych. Ponadto odbiorcami książki mogą być słuchacze wyższych uczelni studiujący zagadnienia statystycznej analizy wielowymiarowej i jej zastosowań.
![]() |
spis_tresci_i_wstep.pdf | plik PDF, 416.21 KB |
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-211-6, Liczba stron: 303, Format: B5, Oprawa: Miękka
37,00 1,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-355-7, Liczba stron: 95, Format: B5, Oprawa: Miękka
17,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-581-0, Liczba stron: 168, Format: B5, Oprawa: Miękka
20,00 3,00 zł
Dostępny
nowośćbestseller
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-689-3, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
38,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-292-5, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka
25,00 1,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty