Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie

Sortuj:
Na stronie:
Układ: lista siatka
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Dominika Bąk -Grabowska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-558-2, Liczba stron: 254, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Metody badań marketingowych. Modelowanie, technologia, wizualizacja

Metody badań marketingowych. Modelowanie, technologia, wizualizacja

Red. Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-612-1, Liczba stron: 184, Postać: e-Book

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo UE e-Book
Organic Food Market in Poland

Organic Food Market in Poland

Red. Andrzej Graczyk, Krystyna Mazurek-Łopacińska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-608-4, Liczba stron: 128, Postać: e-Book

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo UE e-Book
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka