Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie

Sortuj:
Na stronie:
Układ: lista siatka
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda
Cena:

24,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Wydawnictwo UE Książka
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak
Cena:

29,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Wydawnictwo UE
Przewodnik sourcingu IT

Przewodnik sourcingu IT

Małgorzata Sobińska
Cena:

30,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-553-7, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka

Wydawnictwo UE
Human Resources Management in Corporate Groups

Human Resources Management in Corporate Groups

Red. Czesław Zając, Red. Dominika Bąk-Grabowska, Red. Agnieszka Jagoda

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-548-3, Liczba stron: 164, Postać: e-Book

Wydawnictwo UE e-Book
Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa

Witold Kowal

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-459-2, Liczba stron: 194, Postać: e-Book

Wydawnictwo UE e-Book
Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation

Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation

Witold Kowal

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-503-2, Liczba stron: 192, Postać: e-Book

Wydawnictwo UE e-Book
Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury

Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury

Magdalena Sobocińska

Wersja elektroniczna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-536-0, Liczba stron: 381, Postać: e-Book

Wydawnictwo UE e-Book
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka