Zarządzanie

Okładka

Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska
Wydawnictwo:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania:2017
ISBN:978-83-7695-625-1
Liczba stron:184
Format:B5
Oprawa:miękka
Dostępność:Dostępny Dostępny
Wydawnictwo AE Wrocław
Cena: 28.00 zł
Zarządzanie produktem należy do ważnych problemów zarówno w teorii,  jak i praktyce gospodarczej. Dostarcza ono wiedzy i umiejętności niezbędnych do wytworzenia towarów zaspokajających wszystkie potrzeby współczesnego społeczeństwa. Zadaniem zarządzania produktem jest zapewnienie produktowi sprawnego i efektywnego funkcjonowania na wszystkich etapach jego życia. W kręgu zainteresowania zarządzania produktem pozostają też takie zagadnienia, jak: badania marketingowe produktów, zarządzanie marką produktu i zarządzanie opakowaniami produktu. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także praktyków zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych.

Pliki do pobrania

PDF spis_wstep.pdf PDF - 220.47 KB Pobierz