Sklep Internetowy “Profit”

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

29,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-513-1
Liczba stron 219
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Istotnym wyróżnikiem konkurencyjności współczesnych organizacji jest umiejętność wprowadzania udoskonaleń w realizowanych procesach i oferowanych klientowi produktach. Imperatyw doskonalenia zajmuje szczególne miejsce w projakościowych systemach zarządzania. Organizacje, dążąc do jak najlepszego spełnienia wymagańdotyczących jakości, podejmują różnego rodzaju działania doskonalące. W praktyce żadna z oddzielnie podejmowanych inicjatyw doskonalących nie rozwiązuje wszystkich problemów, dlatego postuluje się ich „układanie” w odpowiednie kompilacje. Podręcznik ma przybliżyć zagadnienia związane z istotą doskonalenia jakości procesów i produktów. Scharakteryzowano w nim wybrane narzędzia doskonalenia jakości, a także wskazano na znaczenie ich doboru. Publikacja zawiera treści interesujące zarówno dla studentów różnych kierunków ekonomicznych i technicznych (takich jak ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji czy towaroznawstwo), słuchaczy studiów podyplomowych, jak i specjalistów praktyki gospodarczej, zajmujących się doskonaleniem procesów i produktów.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 120.39 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Niki Derlukiewicz, Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak red.

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-557-5, Liczba stron: 316, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kluczowe mierniki dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Kluczowe mierniki dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Mariola Kotłowska, Robert Kowalak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-575-9, Liczba stron: 234, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Algebra liniowa

Algebra liniowa

Antoni Smoluk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-635-0, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Analiza matematyczna

Analiza matematyczna

Antoni Smoluk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-634-3, Liczba stron: 278, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

32,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Paweł Kuśmierczyk, Krzysztof Natali, Paweł Dobrzański, Radosław Kurach

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-723-4, Liczba stron: 76, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

8,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka