Sklep Internetowy “Profit”

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

29,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-513-1
Liczba stron 219
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Istotnym wyróżnikiem konkurencyjności współczesnych organizacji jest umiejętność wprowadzania udoskonaleń w realizowanych procesach i oferowanych klientowi produktach. Imperatyw doskonalenia zajmuje szczególne miejsce w projakościowych systemach zarządzania. Organizacje, dążąc do jak najlepszego spełnienia wymagańdotyczących jakości, podejmują różnego rodzaju działania doskonalące. W praktyce żadna z oddzielnie podejmowanych inicjatyw doskonalących nie rozwiązuje wszystkich problemów, dlatego postuluje się ich „układanie” w odpowiednie kompilacje. Podręcznik ma przybliżyć zagadnienia związane z istotą doskonalenia jakości procesów i produktów. Scharakteryzowano w nim wybrane narzędzia doskonalenia jakości, a także wskazano na znaczenie ich doboru. Publikacja zawiera treści interesujące zarówno dla studentów różnych kierunków ekonomicznych i technicznych (takich jak ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji czy towaroznawstwo), słuchaczy studiów podyplomowych, jak i specjalistów praktyki gospodarczej, zajmujących się doskonaleniem procesów i produktów.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 120.39 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Dorota Kwiatkowska - Ciotucha

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-356-4, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sprawozdawczość zarządcza

Sprawozdawczość zarządcza

(Red.) Robert Kowalak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-375-5, Liczba stron: 190, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka