Sklep Internetowy “Profit”

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka
Wydawnictwo UE

promocja

Dostępny

Cena:

27,00 1,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2012
ISBN 978-83-7695-194-2
Liczba stron 165
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Od wielu lat na całym świecie nieprzerwanie prowadzi się badania, których celem jest poznanie siły, sposobu i uwarunkowań oddziaływania reklamy na odbiorców, przy czym waga pytania o efekty reklamy wciąż wzrasta w związku z rosnącym zainteresowaniem pomiarem wyników wszelkich działań marketingowych. Próbę uporządkowania dostępnej wiedzy o efektach reklamy podjęto z nadzieją, że okaże się pożyteczna zarówno pod względem poznawczym, jak i praktycznym. Jeśli przyjąć, że przygotowanie reklamy jest sztuką, to zawsze powinna to być sztuka użytkowa. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 246.68 KB

Zobacz także

Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka Ekonomiczna 20-2011

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 1507-3858, Liczba stron: 312, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia 2(14)-2011

Ekonomia 2(14)-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 2080-5977, Liczba stron: 320

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

Andrzej Graczyk (Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-139-3, Liczba stron: 321, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Cykliczność procesu urodzeń

Cykliczność procesu urodzeń

Joanna Krupowicz

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-211-6, Liczba stron: 303, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

37,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka