Sklep Internetowy “Profit”

Management. Functions. Strategies. Methods

Ewa Stańczyk-Hugiet, Janusz Marek Lichtarski, Katarzyna Piórkowska
Wydawnictwo UE e-Book

promocja

Wersja elektroniczna

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2011
ISBN 978-83-7695-149-2
Liczba stron 151
Postać e-Book

Opis produktu

Książka dostępna tylko w wersji elektronicznej: ebookpoint 

ibuk


Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Autorzy w sposób syntetyczny omawiają główne funkcje, strategie i metody zarządzania oraz teorię i metodologię nauki o zarządzaniu. Wykład uzupełniony jest licznymi ćwiczeniami i studiami przypadku, które pozwolą studentom odnieść zagadnienia teoretyczne do praktyki zarządzania. Ze względu na prostotę wywodu i przejrzysty układ podręcznik będzie przydatny uczestnikom zajęć z zarządzania prowadzonych w języku angielskim, na poziomie zarówno licencjackim, jak i magisterskim.

Pliki do pobrania

spis_tresci.pdf plik PDF, 232.08 KB

Zobacz także

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Przewodnik sourcingu IT

Przewodnik sourcingu IT

Małgorzata Sobińska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-553-7, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-625-1, Liczba stron: 184, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

28,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka