Sklep Internetowy “Profit”

Marketing i wartość.Metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych

Ryszard Kłeczek
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

42,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 16 + 18:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2012
ISBN 978-83-7695-198-0
Liczba stron 265
Format B5
Oprawa Twarda

Opis produktu

Celem niniejszej pracy jest próba oceny stanu wiedzy i wskazania perspektyw rozwojowych dla marketingu rozumianego jako zbioru decyzji i działań podejmowanych w celu uzyskania pozytywnego wpływ na czynniki wzrostu wartości. W trzech rozdziałach autor przedstawił dwa modele skuteczności działań marketingowych wykorzystujące kategorię wartości, których autorzy wskazują brak badań wpływu działań marketingowych na wartość przedsiębiorstwa, a także własny model skuteczności działań marketingowych wykorzystujący koncepcję czynników wzrostu wartości i pojęcie kapitału marki K.L. Kellera. Zawarł analizy, opierając się na własnym modelu skuteczności działań marketingowych oraz na elementach metodologicznych badań empirycznych dotyczących skuteczności działań marketingowych: na rynku konsumpcyjnym (business-to-consumer); na rynku zatrudnienia (employer branding); na rynku dóbr zaopatrzeniowych (business-to-business); na rynku finansowym (w zakresie relacji inwestorskich). Autor zaproponował też  wskazówki metodologiczne dotyczące dalszych badań tego problemu w poszczególnych obszarach badawczych.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 520.85 KB

Zobacz także

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Grzegorz Krzos

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-317-5, Liczba stron: 231, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

37,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Mieczysław Przybyła (red.)

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2003, ISBN: 83-7011-473-3, Liczba stron: 324, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

47,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka