Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Grzegorz Krzos
Wydawnictwo UE

promocja

Niedostępny

Cena:

37,00 5,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 11 + 4:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2013
ISBN 978-83-7695-317-5
Liczba stron 231
Format B5
Oprawa Twarda

Opis produktu

Książka niezwykle aktualna, dotyczy bowiem zarządzania projektami współfinansowanymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa. Wiele takich projektów realizuje się w Polsce i Autor, jak pisze we wstępie, podjął się próby „zidentyfikowania i scharakteryzowania zjawisk i  uwarunkowań organizacyjnych i międzyorganizacyjnych  […] oraz uporządkowania wiedzy o zachodzących tam zjawiskach organizacyjnych i międzyorganizacyjnych”, m.in. także problemu współpracy konkurujących z sobą firm. Praca ważna ze względu na możliwości zastosowania w praktyce wyników badań i obserwacji , a także wzbogacająca teorię zarządzania.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 331.78 KB

Zobacz także

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 1507-3858, Liczba stron: 312, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Red. E. Kociołek - Balawejder

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-231-4, Liczba stron: 350, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Red. Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka