Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami

Estera Piwoni - Krzeszowska
Wydawnictwo UE e-Book

Wersja elektroniczna

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-7695-409-7
Liczba stron 355
Postać e-Book

Opis produktu

Relacje z rynkowymi interesariuszami są jednym z niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa. Zaproponowanie sposobu pomiaru wielkości dotychczas niemierzonej, jaką jest wartość relacji, pozwoli na likwidację luki teoretycznej w omawianym obszarze i umożliwi w praktyce wykorzystanie narzędzia wspierającego dokonywanie właściwych wyborów strategicznych, z którymi rynkowymi interesariuszami i jak kształtować relacje. Proponowane w monografii ujęcie problemu zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami ma charakter kompleksowy, gdyż uwzględnia różne nurty badawcze, jakie pojawiają się w obszarze wartości i relacji. Autorka opracowała model, w którym wyjaśnione są mechanizmy zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami, a następnie omówiła wyniki postępowania badawczego nad zarządzaniem wartością relacji z rynkowymi interesariuszami w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 420.11 KB

Zobacz także

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Red. Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

(Red.)Przemysław Skulski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-416-5, Liczba stron: 196, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 17,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Międzynarodowa ochrona środowiska

Międzynarodowa ochrona środowiska

Agnieszka Becla, Stanisław Czaja, Tomasz Poskrobko

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-444-8, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

37,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka