PN 525 Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych

Cena: 0,00 zł 0.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

ISSN: 1899-3192

e-ISSN: 2392-0041

Liczba stron: 303

Licencja: CC BY-NC-ND 3.0

Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"

Triangulacja w badaniach jakościowych

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska


„Osobliwości nauk społecznych” a rygor metodologiczny badań marketingowych

Jan W. Wiktor


Innowacyjność usług badawczych w Polsce a ich efektywność dla klientów

Robert Nowacki


Podejście ESM w badaniach przebiegu życia konsumenta

Adam Sagan


Zastosowanie analizy skupień w segmentacji użytkowników bankowości elektronicznej

Grzegorz Maciejewski


Zastosowanie modelowania ścieżkowego w badaniu konsumpcji kolaboratywnej

Anna Irena Szymańska


Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej

Mariusz Trojanowski


Wykorzystanie metodyki tzw. lejka paradygmatu do analizy wiedzy na temat konsumpcji kolaboratywnej i jej uwarunkowań

Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga


Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny wielowymiarowości uwarunkowań skłonności do mitygowania innych konsumentów jako formy zachowań obywatelskich

Maciej Mitręga, Anna Dewalska-Opitek


Zjawisko „luki czasowej” pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów

Łukasz Skowron, Stanisław Skowron, Marcin Gąsior


Kryterium płci w modelowaniu procesów budowania satysfakcji klienta

Marcin Gąsior, Łukasz Skowron


Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji

Wojciech Trzebiński


Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie

Małgorzata Karpińska-Krakowiak


Wykorzystanie metody Propensity Score Matching w badaniach typu desk research

Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg


Koncepcja siły i asymetrii siły w relacjach business-to-business w świetle wyników analizy bibliometrycznej

Dariusz Siemieniako, Ewa Glińska, Maciej Mitręga


Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników badań – uwagi metodyczne i próba implementacji

Magdalena Jaciow


Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów – możliwości i ograniczenia

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka


Analiza obszarów zainteresowania w oparciu o badania eyetrackingowe na przykładzie produktów marek własnych i producenckich

Urszula Garczarek-Bąk, Aneta Disterheft


Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking

Marcin Gębarowski


Wykorzystanie metod badań jakościowych w identyfikacji postaw młodych konsumentów wobec marek nostalgicznych

Magdalena Grębosz-Krawczyk, Dagna Siuda


Obserwacja jako metoda badania wybranych aspektów zachowań nabywców w sklepach wielkopowierzchniowych

Kamila Szymańska


Metoda etnografii wirtualnej w badaniu społeczności marek

Dagna Siuda, Magdalena Grębosz-Krawczyk


Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku

Michał Ścibor-Rylski


Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę – koncepcja badań

Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska


Projekt zastosowania metody studium przypadku w nauczaniu budowania marki

Beata Tarczydło

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl