PN 525 Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych
Opis
Spis treści
ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 303
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"
Triangulacja w badaniach jakościowych
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
„Osobliwości nauk społecznych” a rygor metodologiczny badań marketingowych
Jan W. Wiktor
Innowacyjność usług badawczych w Polsce a ich efektywność dla klientów
Robert Nowacki
Podejście ESM w badaniach przebiegu życia konsumenta
Adam Sagan
Zastosowanie analizy skupień w segmentacji użytkowników bankowości elektronicznej
Grzegorz Maciejewski
Zastosowanie modelowania ścieżkowego w badaniu konsumpcji kolaboratywnej
Anna Irena Szymańska
Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej
Mariusz Trojanowski
Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga
Maciej Mitręga, Anna Dewalska-Opitek
Zjawisko „luki czasowej” pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów
Łukasz Skowron, Stanisław Skowron, Marcin Gąsior
Kryterium płci w modelowaniu procesów budowania satysfakcji klienta
Marcin Gąsior, Łukasz Skowron
Wojciech Trzebiński
Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Wykorzystanie metody Propensity Score Matching w badaniach typu desk research
Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg
Dariusz Siemieniako, Ewa Glińska, Maciej Mitręga
Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników badań – uwagi metodyczne i próba implementacji
Magdalena Jaciow
Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów – możliwości i ograniczenia
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
Urszula Garczarek-Bąk, Aneta Disterheft
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking
Marcin Gębarowski
Magdalena Grębosz-Krawczyk, Dagna Siuda
Kamila Szymańska
Metoda etnografii wirtualnej w badaniu społeczności marek
Dagna Siuda, Magdalena Grębosz-Krawczyk
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku
Michał Ścibor-Rylski
Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska
Projekt zastosowania metody studium przypadku w nauczaniu budowania marki
Beata Tarczydło