PN 526 Zastosowanie badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku
Opis
Spis treści
ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 310
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"
Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw w świetle wyników badań
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Wybrane algorytmy machine learning w marketingu
Maciej Pondel, Jerzy Korczak
Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja
Konsument w świecie internetu rzeczy (IoT) – uwarunkowania akceptacji technologii IoT
Radosław Mącik
Badanie przyczyn porzucania koszyków w handlu elektronicznym – zarys problemu
Mariusz Łapczyński
Wskaźniki zaangażowania konsumenta wobec marki w mediach społecznościowych
lgierd Witczak
Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach
Katarzyna Sanak-Kosmowska
Wanda Patrzałek, Joanna Wardzała
E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem
Magdalena Kowalska
Anna Dąbrowska
Model biznesowy a wzrost wartości przedsiębiorstwa
Ryszard Żabiński
Iga Rudawska
Koncepcje działań naprawczych w podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce
Iwona Czerska
Strategiczny wymiar triangulacji i ekwiwalencji w mapowaniu klastrów
Bogusław Bembenek
Badanie potrzeb klientów parku technologicznego
Marcin Haberla
Pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu – wnioski z realizacji badań empirycznych
Ireneusz P. Rutkowski, Piotr Tarka
Znaczenie kotwicy cenowej w percepcji wartości produktu dodatkowego – wyniki badania scenariuszowego
Ilona Bondos
Paweł Bryła
Postrzegana wartość produktu ekologicznego a rzeczywiste zachowania konsumentów
Lucyna Witek
Magdalena Olejniczak
Różnorodność zachowań prosumpcyjnych jako przejaw marketingowej aktywności współczesnych nabywców
Agnieszka Izabela Baruk
Zakupy innowacji na rynku usług przez konsumentów seniorów – wybrane aspekty
Tomasz Olejniczak
Psychiczne koszty ponoszone przez nabywców w świetle badań empirycznych
Beata Marciniak
Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND
Bogdan Sojkin, Szymon Michalak
Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina
Marcin Lipowski
Preferencje i postawy konsumentów wobec kina i filmu
Robert Wolny
Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A.
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański