PN 526 Zastosowanie badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku

Cena: 0,00 zł 0.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

ISSN: 1899-3192

e-ISSN: 2392-0041 

Liczba stron: 310

Licencja: CC BY-NC-ND 3.0

Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"

Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw w świetle wyników badań

Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula


Wybrane algorytmy machine learning w marketingu

Maciej Pondel, Jerzy Korczak


Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C

Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja


Konsument w świecie internetu rzeczy (IoT) – uwarunkowania akceptacji technologii IoT

Radosław Mącik


Badanie przyczyn porzucania koszyków w handlu elektronicznym – zarys problemu

Mariusz Łapczyński


Wskaźniki zaangażowania konsumenta wobec marki w mediach społecznościowych

lgierd Witczak


Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach

Katarzyna Sanak-Kosmowska


Influencerzy i media społecznościowe – mobilne wspólnoty zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów

Wanda Patrzałek, Joanna Wardzała


E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem

Magdalena Kowalska


Rola badań marketingowych w poznawaniu opinii polskich usługodawców na temat skutków liberalizacji rynku usług

Anna Dąbrowska


Model biznesowy a wzrost wartości przedsiębiorstwa

Ryszard Żabiński


Wykorzystanie metody delfickiej do określenia atrybutów jakości obsługi pacjenta w sektorze ochrony zdrowia

Iga Rudawska


Koncepcje działań naprawczych w podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce

Iwona Czerska


Strategiczny wymiar triangulacji i ekwiwalencji w mapowaniu klastrów

Bogusław Bembenek


Badanie potrzeb klientów parku technologicznego

Marcin Haberla


Pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu – wnioski z realizacji badań empirycznych

Ireneusz P. Rutkowski, Piotr Tarka


Znaczenie kotwicy cenowej w percepcji wartości produktu dodatkowego – wyniki badania scenariuszowego

Ilona Bondos


Uwarunkowania skłonności do płacenia wyższej ceny zażywność ekologiczną w porównaniu z produktami konwencjonalnymi

Paweł Bryła


Postrzegana wartość produktu ekologicznego a rzeczywiste zachowania konsumentów

Lucyna Witek


Zachowania konsumentów na rynku żywności opatrzonej oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi – wybrane aspekty

Magdalena Olejniczak


Różnorodność zachowań prosumpcyjnych jako przejaw marketingowej aktywności współczesnych nabywców

Agnieszka Izabela Baruk


Zakupy innowacji na rynku usług przez konsumentów seniorów – wybrane aspekty

Tomasz Olejniczak


Psychiczne koszty ponoszone przez nabywców w świetle badań empirycznych

Beata Marciniak


Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND

Bogdan Sojkin, Szymon Michalak


Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina

Marcin Lipowski


Preferencje i postawy konsumentów wobec kina i filmu

Robert Wolny


Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A.

Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl