PN 535 Marketing turystyczny

Cena: 0,00 zł 0.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

ISSN: 1899-3192

e-ISSN: 2392-0041

Liczba stron: 216

Licencja: CC BY-NC-ND 3.0

Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"

Marka „Roztocze – Witalność z natury” jako identyfikator walorów przyrody ożywionej regionu w hasłach marketingowych i produktach turystycznych

Teresa Brzezińska-Wójcik


Segmentacja uczestników spotkań konferencyjnych jako podmiotów rynku turystyki biznesowej

Krzysztof Cieślikowski


Rodzinny charakter mikro-przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe jako element zarządzania relacjami z klientem – perspektywa konsumencka

Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz


Całoroczne pakiety pobytowe jako produkt hotelarski. Przegląd ofert polskich obiektów nadmorskich

Sebastian Dudziak


Świadomość lokalna mieszkańców jako czynnik rozwoju turystyki na przykładzie gminy Karlino

Zbigniew Głąbiński, Tomasz Duda, Daniel Szostak


Ocena stron internetowych wybranych polskich portów jachtowych

Ewa Hącia, Aleksandra Łapko


Grupy na Facebooku jako źródło informacji turystycznej

Karolina Korbiel


Bariery prawne w zarządzaniu marketingiem terytorialnym w miastach

Renata Krukowska, Iwona Ewa Haponiuk


Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa

Nazar Kudla


Popyt a komunikacja marketingowa na rynku biur podróży

Anna K. Mazurek-Kusiak


Implementacja systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem klasy CRM w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce – dekada doświadczeń

Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel


Planowanie elastyczne a rozwój zrównoważony w turystyce – istota, cele i możliwości wdrożenia

Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk


Promocja wydarzeń przez miasta w serwisie społecznościowym – próba uogólnienia na przykładzie miast poprzemysłowych województwa śląskiego i serwisu Facebook

Paweł Piotrowski


Produkty gospodarstw agroturystycznych

Renata Przeorek


Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich

Michał Roman, Monika Wojcieszak


Atrakcyjność oferty turystyki zdrowotnej Uzdrowiska Kołobrzeg SA w ocenie niemieckich kuracjuszy

Ewa Skowronek, Izabela Krzyżanek


Wpływ zakresu usług dodatkowych, świadczonych przez hotele butikowe, na ich ocenę przez gości

Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Dagmara Stangierska, Małgorzata Kotermańska


Działalność marketingowa gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce

Iwona Wilk


Propozycja metody pomiaru postrzeganej atrakcyjności turystycznej państw Grupy Wyszehradzkiej

Kamila Ziółkowska-Weiss, Michał Żemła

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl