ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 216
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"
Marka „Roztocze – Witalność z natury” jako identyfikator walorów przyrody ożywionej regionu w hasłach marketingowych i produktach turystycznych
Teresa Brzezińska-Wójcik
Segmentacja uczestników spotkań konferencyjnych jako podmiotów rynku turystyki biznesowej
Krzysztof Cieślikowski
Rodzinny charakter mikro-przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe jako element zarządzania relacjami z klientem – perspektywa konsumencka
Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz
Całoroczne pakiety pobytowe jako produkt hotelarski. Przegląd ofert polskich obiektów nadmorskich
Sebastian Dudziak
Świadomość lokalna mieszkańców jako czynnik rozwoju turystyki na przykładzie gminy Karlino
Zbigniew Głąbiński, Tomasz Duda, Daniel Szostak
Ocena stron internetowych wybranych polskich portów jachtowych
Ewa Hącia, Aleksandra Łapko
Grupy na Facebooku jako źródło informacji turystycznej
Karolina Korbiel
Bariery prawne w zarządzaniu marketingiem terytorialnym w miastach
Renata Krukowska, Iwona Ewa Haponiuk
Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa
Nazar Kudla
Popyt a komunikacja marketingowa na rynku biur podróży
Anna K. Mazurek-Kusiak
Implementacja systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem klasy CRM w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce – dekada doświadczeń
Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel
Planowanie elastyczne a rozwój zrównoważony w turystyce – istota, cele i możliwości wdrożenia
Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk
Promocja wydarzeń przez miasta w serwisie społecznościowym – próba uogólnienia na przykładzie miast poprzemysłowych województwa śląskiego i serwisu Facebook
Paweł Piotrowski
Produkty gospodarstw agroturystycznych
Renata Przeorek
Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich
Michał Roman, Monika Wojcieszak
Atrakcyjność oferty turystyki zdrowotnej Uzdrowiska Kołobrzeg SA w ocenie niemieckich kuracjuszy
Ewa Skowronek, Izabela Krzyżanek
Wpływ zakresu usług dodatkowych, świadczonych przez hotele butikowe, na ich ocenę przez gości
Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Dagmara Stangierska, Małgorzata Kotermańska
Działalność marketingowa gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce
Iwona Wilk
Propozycja metody pomiaru postrzeganej atrakcyjności turystycznej państw Grupy Wyszehradzkiej
Kamila Ziółkowska-Weiss, Michał Żemła