Szukaj

Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu

35.00 zł

Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska (red.)

ISBN: 978-83-7695-836-1

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 260

Format: B5

Oprawa: Miękka


Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt