Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE]

Cena: 33,00 zł 33.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

Autor: Aleksandra Kuźmińska-Haberla (red.)
 
Rok wydania: 2022
 
ISBN: 978-83-67400-28-2
 
Liczba stron: 120
 
Format: B5
 
Okładka: miękka
 
Wersja elektroniczna: DBC
 
Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.
 
Słowa kluczowe: marka, tożsamość marki, wizerunek, organizacja pozarządowa, kluby sportowe, strategia promocyjna, pozycjonowanie, media społecznościowe, komunikacja marketingowa, kryzys wodny, deficyt wody, rozwój zrównoważony

Wstęp  7
Julia Majewska: Budowanie tożsamości wybranych marek samochodowych/Building a Brand Identity of Selected Car Brands  11
Joanna Gołucka: Creating an International Brand on the Example of Bravely/Tworzenie międzynarodowej marki na przykładzie Bravely 25
Paulina Zemła: Sports Marketing as a Tool for Creating an Image of Leading European Football Clubs/Marketing sportowy jako narzędzie kreowania wizerunku czołowych europejskich klubów piłkarskich  37
Boluwatife Fabiyi Abidogun: Luxury Brands in the Fashion industry on the Example of Dolce & Gabbana and Louis Vuitton / Marki luksusowe w przemyśle modowym na przykładzie Dolce & Gabbana i Luis Vuitton  49
Natalia Pupel: Marketing relacyjny jako współczesne narzędzie marketingu/Relationship Marketing as a Modern Marketing Tool 59
Magdalena Miesiączek: The Influence of Culture on Marketing Communications. Case of Japan / Wpływ kultury na komunikację marketingową na przykładzie Japonii 74
Justyna Lisowska: English as a Crucial Tool in International Business Communication/Język angielski jako kluczowe narzędzie komunikacji w biznesie międzynarodowym 89
Julia Majewska: Zrównoważony rozwój w obliczu globalnego kryzysu wodnego/Sustainable Development in the Face of the Global Water Crisis 106

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl