Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE]
Opis
Spis treści
Wstęp 7
Julia Majewska: Budowanie tożsamości wybranych marek samochodowych/Building a Brand Identity of Selected Car Brands 11
Joanna Gołucka: Creating an International Brand on the Example of Bravely/Tworzenie międzynarodowej marki na przykładzie Bravely 25
Paulina Zemła: Sports Marketing as a Tool for Creating an Image of Leading European Football Clubs/Marketing sportowy jako narzędzie kreowania wizerunku czołowych europejskich klubów piłkarskich 37
Boluwatife Fabiyi Abidogun: Luxury Brands in the Fashion industry on the Example of Dolce & Gabbana and Louis Vuitton / Marki luksusowe w przemyśle modowym na przykładzie Dolce & Gabbana i Luis Vuitton 49
Natalia Pupel: Marketing relacyjny jako współczesne narzędzie marketingu/Relationship Marketing as a Modern Marketing Tool 59
Magdalena Miesiączek: The Influence of Culture on Marketing Communications. Case of Japan / Wpływ kultury na komunikację marketingową na przykładzie Japonii 74
Justyna Lisowska: English as a Crucial Tool in International Business Communication/Język angielski jako kluczowe narzędzie komunikacji w biznesie międzynarodowym 89
Julia Majewska: Zrównoważony rozwój w obliczu globalnego kryzysu wodnego/Sustainable Development in the Face of the Global Water Crisis 106