Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze

Cena: 25,00 zł 25.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

Autor: Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski (red.)

ISBN: 978-83-7695-800-2

Seria: DEBIUTY STUDENCKIE

Rok wydania: 2019

Liczba stron: 166

Format: B5

Oprawa: Miękkka


Nowy zeszyt Debiutów Studenckich zawiera 12 artykułów naukowych w języku polskim i angielskim, autorstwa studentów I oraz II stopnia kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i International Business.

Opublikowane teksty wpisują się w nurt ekonomii międzynarodowej, czerpiąc z dorobku teoretycznego biznesu międzynarodowego. Przedmiotem rozważań autorów były wybrane rynki, np. rynek fitness (Klaudia Kołodziejczyk), odzieżowy (Roksana Kowalska), muzyczny (Wiktoria Krzyżaniak), gier wideo (Katarzyna Walat), a także charakterystyczne dla nich zjawiska. W artykułach opisano dokonujące się zmiany technologiczne i kulturowe, poruszono także zagadnienia rozwoju handlu elektronicznego (Marcin Majewski, Weronika Kaczmarska), popularyzacji mediów społecznościowych (Instagrama), percepcji zachowań nabywczych i modeli konsumpcji i dominującej tym kontekście roli kobiet (Celina Kuziemko).

Wstęp 7

Weronika Kaczmarska: E-marketing communication and e-marketing tool 9

Weronika Kaczmarska: Digitalization and its influence on marketing development 18

Klaudia Kołodziejczyk: Instagram jako narzędzie promocji marki własnej – case study branży fitness 28

Roksana Kowalska: Przekształcenia na rynku odzieżowym związane z globalizacją i nasilającym się trendem fast fashion 43

Wiktoria Krzyżaniak: Dominacja amerykańskiego przemysłu muzycznego 58

Celina Kuziemko: Kobieta jako konsument w XXI wieku 71

Julia Majewska: Perspektywy udziału energii odnawialnej w pozyskiwaniu energii w Unii Europejskiej 83

Marcin Majewski: Kluczowe trendy kształtujące rozwój współczesnego rynku e-commerce 93

Magdalena Pogoda: Księżyc i gwiazda – sukcesy i porażki na drodze porozumienia arabsko-izraelskiego 102

Paula Przysada: Human capital in transnational corporations 124

Katarzyna Walat: Competitiveness of Polish companies in the video games industry 133

Katarzyna Żołądziewska: Kreowanie wizerunku miasta na przykładzie organizacji ESK 2016 we Wrocławiu 153

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl