Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2020 [DEBIUTY STUDENCKIE]
Cena regularna:
20,00 zł
towar niedostępny

Opis
Spis treści
Autor: Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski (red.)
ISBN: 978-83-7695-866-8
Seria: DEBIUTY STUDENCKIE
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 98
Format: B5
Oprawa: Miękka
Wstęp 7
Kinga Buras: Marketing impact on overconsumption / Wpływ marketingu na nadkonsumpcję 11
Bartosz Oleksiak: Generation Z – the challenge for marketing of the 21st century? / Pokolenie Z – wyzwanie dla marketingu XXI wieku? 30
Sara Hanusek: Kreowanie wizerunku marki hotelu za pomocą podhalańskich motywów ludowych / Image creation of the hotel brand by means of Podhale folk themes 51
Sara Barrientos Figueroa: The impact of cultural differences on the code of ethics – a case study from Bombardier Transportation / Wpływ różnic kulturowych na kodeks etyczny – studium przypadku Bombardier Transportation 66
Julia Majewska: Wpływ pandemii koronawirusa na branżę rozrywkową na przykładzie wybranych przedsiębiorstw / The impact of the coronavirus pandemic on the entertainment industry based on selected enterprises 76
Marcin Majewski: Model rozwoju organizacji wirtualnej / Virtual organisation development model 86