Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2020 [DEBIUTY STUDENCKIE]

Cena: 20,00 zł 20.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

Autor: Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski (red.)

ISBN: 978-83-7695-866-8

Seria: DEBIUTY STUDENCKIE

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 98

Format: B5

Oprawa: Miękka


Wstęp 7

Kinga Buras: Marketing impact on overconsumption / Wpływ marketingu na nadkonsumpcję 11

Bartosz Oleksiak: Generation Z – the challenge for marketing of the 21st century? / Pokolenie Z – wyzwanie dla marketingu XXI wieku? 30

Sara Hanusek: Kreowanie wizerunku marki hotelu za pomocą podhalańskich motywów ludowych / Image creation of the hotel brand by means of Podhale folk themes 51

Sara Barrientos Figueroa: The impact of cultural differences on the code of ethics – a case study from Bombardier Transportation / Wpływ różnic kulturowych na kodeks etyczny – studium przypadku Bombardier Transportation 66

Julia Majewska: Wpływ pandemii koronawirusa na branżę rozrywkową na przykładzie wybranych przedsiębiorstw / The impact of the coronavirus pandemic on the entertainment industry based on selected enterprises 76

Marcin Majewski: Model rozwoju organizacji wirtualnej / Virtual organisation development model 86

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl