Szukaj

Kształtowanie lojalności klientów biur podróży

0.00 zł

Autor: Izabela Michalska-Dudek

ISBN: 978-83-7695-600-8

Rok wydania: 2017

Liczba stron: 380

Format: E-book

Wersja elektroniczna: IBUK || BOOKSBOX


Opracowanie wzbogaca wiedzę na temat zjawiska lojalności, jej pomiaru, uwarunkowań oraz możliwości implementacji działań służących budowaniu i wzmacnianiu lojalności klientów biur podróży w Polsce. Przeprowadzone przez autorkę badania pozwoliły na zgromadzenie i uporządkowanie wiedzy na temat teoretycznych i metodologicznych podstaw procesu budowania przez biura podróży długotrwałych więzi z klientami.  Książka składa się z siedmiu rozdziałów, przedstawiających m.in. następujące zagadnienia: kluczowe uwarunkowania lojalności klientów na rynku turystycznym,  metody pomiaru lojalności  klientów, wpływ kształtowania tych wskaźników na zmiany poziomu wyników finansowych przedsiębiorstw, programy lojalnościowe,  istota i przesłanki powstania i ewolucji biur podróży, charakterystyka obszarów aktywności gospodarczej omawianych podmiotów gospodarki turystycznej oraz uwarunkowania instytucjonalno-prawne,  opis  aktualnego układu podmiotowego rynku biur podróży w Polsce. Autorka pracy omówiła  także wyniki badań empirycznych strony podażowej rynku biur podróży w Polsce, co pozwoliło na ocenę znajomości podstawowych zasad projektowania, stopnia i zakresu wykorzystania programów lojalnościowych, stopnia trudności poszczególnych aspektów zarządzania nimi, a także ewaluację efektów ich stosowania przez menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w biurach podróży funkcjonujących na polskim rynku. W monografii zawarto również propozycję autorskiego modelu teoretycznego lojalności klientów biur podróży, stanowiącego egzemplifikację rzeczywistych zachowań nabywców usług turystycznych biur podróży.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt