Szukaj

Logika dopasowania okazji i strategicznych opcji realnych

38.00 zł

Autor: Aleksandra Sus

ISBN: 978-83-7695-736-4

ISSN: 2084-6193

Rok wydania: 2019

Liczba stron: 220

Format: B5

Oprawa: Miękka

Wersja elektroniczna: IBUK || BOOKSBOX


Planowanie przyszłości przedsiębiorstwa jest klasycznym przywiązaniem do pewnych stałych, gwarantującym stabilizację jego rozwoju. Jeśli organizacja planuje, oznacza to, że poważnie podchodzi  do pracowników, do klientów i do konkurencji. Niemniej realizacja planów często jest „zakłócana” sytuacjami, które nie zostały w nich uwzględnione, ale które mogą przynieść firmie korzyści. Te sytuacje to okazje.  Istotnym mechanizmem ich identyfikacji są tzw. strategiczne opcje realne. W opracowaniu zdefiniowano podstawowe kategorie teoretyczne związane zarówno z okazjami, jak i z opcjami, a także określono trzy strategiczne logiki dopasowania okazji i opcji: pozycjonowanie, wpływ kompetencji i poszukiwanie szans. Monografię zamykają badania w obszarze identyfikacji wiodącej logiki strategicznej dopasowania okazji i strategicznych opcji realnych we współczesnych przedsiębiorstwach.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt