Szukaj

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

35.00 zł

Autor: Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

ISBN: 978-83-7695-549-0

Rok wydania: 2016

Liczba stron: 288

Format: B5

Oprawa: Miękka

Wersja elektroniczna: IBUK


Znaczenie społeczne i gospodarcze marketingu produktów spożywczych wynika z tego, że żywność stanowi najważniejszą grupę towarową artykułów konsumpcyjnych. Poszczególne grupy produktów spożywczych mają specyficzny zestaw marketingu mix, uwzględniający cechy produktów. W książce uwzględniono zagadnienia związane z teorią marketingu oraz problemy praktycznego wykorzystania marketingu w handlu produktami spożywczymi. Zwrócono przy tym uwagę na elementy odróżniające marketing produktów spożywczych od marketingu innych grup towarów oraz wskazano sposoby posługiwania się marketingiem i jego głównymi instrumentami na rynku żywnościowym.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt