Rabat 20% na wszystkie produkty! Użyj kodu: PROFIT

Szukaj

Metody badań marketingowych. Modelowanie, technologia, wizualizacja

0.00 zł

Autor: Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir (red.)

ISBN: 978-83-7695-612-1

Rok wydania: 2016

Liczba stron: 184

Format: E-book

Wersja elektroniczna: IBUK || BOOKSBOX


Monografia prezentuje współczesne osiągnięcia metodologii badań marketingowych. Uwarunkowane wielowymiarowo zmiany w badaniach marketingowych wpływają na coraz większą złożoność metod i technik oraz warunków i efektów prowadzonych badań. Ma to wyraz w rozwoju modelowania i wizualizacji danych, a także w zwiększającym się zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Monografia stanowi zatem odpowiedź na rosnące oczekiwania decydentów, powodujące, że istnieje potrzeba analizowania coraz większej liczby danych i występujących między nimi relacji.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt