PN 473 Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Opis
Spis treści
ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 647
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści”
Profesor Andrzej Rapacz – 40 lat pracy naukowej na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Konkurencyjność turystyczna województwa kujawsko-pomorskiego
Andrzej Anszperger
Konkurencyjność agroturystyki jako formy spędzania czasu wolnego
Agata Balińska
Agata Basińska-Zych, Bernadeta Hołderna-Mielcarek
Determinanty satysfakcji z pracy w turystyce – empiryczna weryfikacja modelu trójczynnikowego
Marlena Bednarska
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów
Jadwiga Berbeka
Aktywność władz samorządowych w strukturach klastrowych
Małgorzata Borkowska-Niszczota
Jacek Borzyszkowski
Marketing doświadczeń na przykładzie atrakcji turystycznej Brama Poznania ICHOT
Stefan Bosiacki , Bernadeta Hołderna-Mielcarek
Patryk Brambert, Artur Zieliński
Rola wydarzeń w promocji regionów turystycznych
Krzysztof Cieślikowski
Katarzyna Czernek
Wrocław in comparison with other European creative cities
Beata Dec, Greg Richards
Maciej Dębski
Wykorzystanie mailingu w branży hotelarskiej na przykładzie hoteli nadmorskich w Polsce
Sebastian Dudziak
Data envelopment analysis jako narzędzie wspomagające zarządzanie regionami turystycznymi
Ewa Dziedzic, Teresa Skalska
Aspekt narodowościowy w odbiorze i ocenie jakości usług turystycznych w transporcie lotniczym
Beata Gierczak-Korzeniowska
Metodologiczne założenia analizy benchmarkingowej portów lotniczych
Ewa Grabińska
Tradycje kulinarne Karkonoszy a regionalny produkt turystyczny w dobie ekonomii doświadczeń
Piotr Gryszel
Andrzej Hadzik , Jakub Ryśnik, Danuta Żylak
Daria Hołodnik, Kazimierz Perechuda
Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów
Marcin Hundert
Tourist traffic in the Białowieża Forest in the light of research
Mikołaj Jalinik
Rozwój turystyki seniorów jako konsekwencja zmian starości demograficznej
Małgorzata Januszewska
Potencjał kooperencyjny przedsiębiorstw uzdrowiskowych
Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski
Konkurencyjność Airbnb na rynku hotelarskim
Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka
Wizerunek Airbnb kreowany online
Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrocka
Współpraca gmin dla rozwoju turystyki
Izabela Kapera
Kształtowanie cen ofert turystycznych na rynku usług morskiej żeglugi wycieczkowej
Joanna Kizielewicz
Czarnobyl – od katastrofy do kreowania atrakcji w strefie zamkniętej
Zygmunt Kruczek
Mirosław Marczak
Hotel jako wyreżyserowana przestrzeń turystyczna. Rola motywacji i doświadczeń turysty
Ewa Markiewicz, Agnieszka Niezgoda
Izabela Michalska-Dudek
Ekwiwalencja badań marketingowych w turystyce międzynarodowej
Jolanta Mirek
Aplikacje mobilne jako determinanta zachowań turystycznych (na przykładzie Krakowa)
Agata Niemczyk
Strategie rozwoju turystyki w Polsce w kontekście zrównoważonego rozwoju
Marek Nowacki, Matylda Awedyk, Joanna Kowalczyk-Anioł, Karolina Królikowska, Małgorzata Pstrocka-Rak, Grzegorz Rak
Zróżnicowanie innowacyjności przedsiębiorstw hotelarskich w Polsce − studium empiryczne
Marcin Olszewski, Barbara Kowalczyk
Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów
Aleksander Panasiuk
Problemy pomiaru regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych państwach europejskich
Adam Pawlicz, Anna Tokarz-Kocik, Aneta Wolna-Samulak, Karolina Michalska-Harasimiuk
Role convention bureau w świetle badań empirycznych
Natalia Piechota
Wykorzystanie revenue management na przykładzie hotelu The Royal Park w Londynie
Daniel Puciato, Magdalena Brega
Wspieranie rozwoju infrastruktury uzdrowiskowej gmin regionu dolnośląskiego w ramach RPO 2007-2013
Andrzej Rapacz, Marek Obrębalski
Michał Roman
Funkcja turystyczna zamku Książ
Beata Rosicka
Michał Rudnicki
Michał Rudnicki, Krzysztof Borodako
Rola i paradygmaty rozwoju międzynardowych korporacji hotelowych na rynku polskim
Józef Sala
Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce
Agnieszka Sawińska
Renata Seweryn
Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej do promocji oferty touroperatorów. Ujęcie teoretyczne
Marta Sidorkiewicz
Wyjazdy turystyczno-rekreacyjne kobiet 50+ a ich sytuacja materialna
Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska
Paweł Stelmach
Innowacyjność usług turystycznych – koncepcja modelu procesu rozproszonego
Elżbieta Szymańska
Inwestycje retencyjne w kapitał ludzki w hotelarstwie. Aspekty teoretyczne
Anna Tokarz-Kocik
Rozwój infrastruktury turystycznej na przykładzie dolnośląskich parków krajobrazowych
Beata Warczewska
Użyteczność krańcowa a lojalność wobec miejsca docelowego
Elżbieta Wąsowicz-Zaborek
Justyna Woźniak, Katarzyna Mięsiak-Wójcik
Kreatywność determinantą kształtowania przewagi konkurencyjnej w turystyce
Ewa Wszendybył-Skulska
Jan Zawadka
Targi turystyczne jako narzędzie aktywności promocyjnej powiatu jeleniogórskiego
Piotr Zawadzki
Turystyka między krajami Grupy Wyszehradzkiej. Wybrane problemy i perspektywy na przyszłość
Michał Żemła, Kamila Ziółkowska-Weiss