ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 171
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"
Sharing economy vs. access economy – wybrane aspekty terminologiczne i metodologiczne
Nina Stępnicka, Paulina Wiączek
Konsumpcja kolaboratywna w dobie globalizacji konsumpcji
Katarzyna Włodarczyk
Pokolenie wspólnych zasobów
Justyna Ziobrowska
Sharing economy a ekonomia społeczna i ekonomia behawioralna
Nina Stępnicka
Technologie informacyjno-komunikacyjne a ekonomia współdzielenia
Agnieszka Bukietyńska
Sieciowanie branżowe podmiotów ekonomii społecznej na przykładzie „Panato Bag”
Małgorzata Błażejowska
Sharing economy a podatki
Elżbieta Mirecka
Podatkowe aspekty ekonomii współdzielenia w Polsce
Agnieszka Kochel
Marketing wspólnej sprawy jako przykład współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw
Anita Tkocz
Crowdfunding – przykład społecznego współdzielenia
Barbara Iwankiewicz-Rak, Barbara Mróz-Gorgoń
Equity crowdfunding – doświadczenia polskie
Anna Motylska-Kuźma
Współpraca fundacji korporacyjnych i ich założycieli w realizacji celów strategii
Mateusz Rak
Czy asymetria sald w systemie TARGET2 może być interpretowana w kategoriach szeroko rozumianej sharing economy?
Adam Hetmańczuk, Tomasz Hetmańczuk
Zasady sprawiedliwej wymiany a marketing
Zbigniew Jurczyk
Tworzenie wartości dla pacjenta i dla podmiotu medycznego w usługach ochrony zdrowia
Katarzyna Putyło
Łączna suma:
Twój koszyk jest pusty
Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Więcej informacji w Prywatność & Polityka plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w przeglądarce