PN 538 Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce

Cena: 0,00 zł 0.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

ISSN: 1899-3192

e-ISSN: 2392-0041

Liczba stron: 489

Licencja: CC BY-NC-ND 3.0

Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"

Dynamizowanie przewagi konkurencyjnej w praktyce polskich przedsiębiorstw – testowanie narzędzia

Anna Adamik


Proces współkreowania wartości dla klienta ze względu na znaczenie wybranych grup interesariuszy

Paweł Bartkowiak


Inwestycje zagraniczne jako strategiczne wyzwanie w zarządzaniu klastrem

Bogusław Bembenek


Analiza i kategoryzacja projektów w procesie implementacji strategii przedsiębiorstwa

Paweł Cabała, Adam Stabryła


Cechy strategii relacyjnych – wyniki badań eksperckich

Wojciech Czakon


Łączenie ilościowych i jakościowych metod analizy sieciowej w badaniach nad współpracą przedsiębiorstw – użyteczność, wyzwania i egzemplifikacja

Katarzyna Czernek-Marszałek


Badanie i pomiar poziomu empowermentu – wyniki badań, ocena narzędzi identyfikacji poziomu empowermentu w organizacji

Halina Czubasiewicz, Piotr Grajewski


Strategia w warunkach współpracy sieciowej: elastyczność czy usztywnienie? Wyniki badań terenowych

Krzysztof Ćwik, Janusz Marek Lichtarski, Katarzyna Piórkowska


Identyfikacja i kierunki zmian kultury organizacyjnej innowacyjnych przedsiębiorstw – analiza wybranych przypadków

Emilia Dobrowolska


Model biznesu wydziału nauk ekonomicznych uczelni akademickiej. Obecna i przyszła perspektywa

Tadeusz Falencikowski


Atrybuty systemu zarządzania energią

Marzena Hajduk-Stelmachowicz


Strategia ekosystemu biznesu – relacje czy struktura?

Patrycja Juszczyk


Indywidualna orientacja przedsiębiorcza: konceptualizacja, pomiar i ocena

Jarosław Karpacz


Ważność cech oferty dla klienta w obszarze jakości w ocenie spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego

Izabela Konieczna


Adaptacyjność strukturalna polskich przedsiębiorstw jako przejaw procesu adaptacji organizacji

Janusz Kraśniak


Siła praktyk personalnych w kreowaniu zaangażowania pracowników

Dagmara Lewicka, Aldona Glińska-Neweś


Wpływ rodzinności na kształtowanie się strategii przedsiębiorstw rodzinnych

Andrzej Marjański, Łukasz Sułkowski


Strategie zarządzania instytutami badawczymi na przykładzie Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie

Zbigniew Matyjas


Alternatywy dla sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, w warunkach parentyfikacji ról, na przykładzie rodzinnej firmy inwestycyjnej

Lech Miklaszewski


Potencjał technoparków jako kluczowy czynnik rozwoju klastrów w Polsce

Krystyna Moszkowicz, Bogusław Bembenek


Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie

Gracjana Noga


Ocena dojrzałości przedsiębiorstwa w obszarze skutecznego wdrażania lean management – indagacja w przemyśle maszynowym

Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski


Problemy podczas wdrażania Systemu Ekozarządzania i Audytu (EMAS) w przedsiębiorstwie

Jadwiga Nycz-Wróbel


Zasady i narzędzia realizacji analizy RCA

Hubert Obora


Trzydzieści lat rozwoju przedsiębiorczości w Polsce

Natalia Pandel, Letycja Sołoducho-Pelc


Współdziałanie przy formułowaniu celów strategicznych na przykładzie obszaru funkcjonalnego aglomeracji leszczyńskiej

Anita Perska-Tembłowska


Technologia i organizacja w blockchainie

Lesław Pietrewicz


Działalność badawczo-rozwojowa determinantą innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce

Krystyna Poznańska


Dyskurs o zmianach strategicznych w budownictwie

Katarzyna Puszko


Intangible resources and competetive position of Polish credit unions

Magdalena Rajchelt-Zublewicz


Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie na przykładzie działalności firmy World Courier

Aneta Rejman


Rodzaje sieci tworzących otwarte innowacje w Polsce

Agnieszka Sopińska, Patryk Dziurski


Identyfikacja i ocena czynników stymulujących i ograniczających otwartość organizacyjną w sektorze przemysłów kreatywnych

Katarzyna Szymańska


Logika szans i prostych reguł w warunkach przeciążenia informacyjnego menedżerów

Justyna Światowiec-Szczepańska


Instytucjonalne i organizacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Elżbieta Urbanowska-Sojkin


Reliability Centered Maintenance (RCM) współczesnym narzędziem realizacji strategii obsługi eksploatacyjnej

Maciej Walczak


Przedsiębiorczość publiczna przesłanką kształtowania modeli biznesu w sektorze publicznym

Angelika Wodecka-Hyjek


Presja technologiczna jako antecedencja współpracy międzyorganizacyjnej – kontekst sektora turystycznego

Dagmara Wójcik


Eksperci o istocie relacyjnej strategii przedsiębiorstwa

Agnieszka Zakrzewska-Bielawska

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl