ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
Liczba stron: 489
Licencja: CC BY-NC-ND 3.0
Wersja elektroniczna: Kliknij „Spis Treści"
Dynamizowanie przewagi konkurencyjnej w praktyce polskich przedsiębiorstw – testowanie narzędzia
Anna Adamik
Proces współkreowania wartości dla klienta ze względu na znaczenie wybranych grup interesariuszy
Paweł Bartkowiak
Inwestycje zagraniczne jako strategiczne wyzwanie w zarządzaniu klastrem
Bogusław Bembenek
Analiza i kategoryzacja projektów w procesie implementacji strategii przedsiębiorstwa
Paweł Cabała, Adam Stabryła
Cechy strategii relacyjnych – wyniki badań eksperckich
Wojciech Czakon
Łączenie ilościowych i jakościowych metod analizy sieciowej w badaniach nad współpracą przedsiębiorstw – użyteczność, wyzwania i egzemplifikacja
Katarzyna Czernek-Marszałek
Badanie i pomiar poziomu empowermentu – wyniki badań, ocena narzędzi identyfikacji poziomu empowermentu w organizacji
Halina Czubasiewicz, Piotr Grajewski
Strategia w warunkach współpracy sieciowej: elastyczność czy usztywnienie? Wyniki badań terenowych
Krzysztof Ćwik, Janusz Marek Lichtarski, Katarzyna Piórkowska
Identyfikacja i kierunki zmian kultury organizacyjnej innowacyjnych przedsiębiorstw – analiza wybranych przypadków
Emilia Dobrowolska
Model biznesu wydziału nauk ekonomicznych uczelni akademickiej. Obecna i przyszła perspektywa
Tadeusz Falencikowski
Atrybuty systemu zarządzania energią
Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Strategia ekosystemu biznesu – relacje czy struktura?
Patrycja Juszczyk
Indywidualna orientacja przedsiębiorcza: konceptualizacja, pomiar i ocena
Jarosław Karpacz
Ważność cech oferty dla klienta w obszarze jakości w ocenie spółdzielni mleczarskich z województwa świętokrzyskiego
Izabela Konieczna
Adaptacyjność strukturalna polskich przedsiębiorstw jako przejaw procesu adaptacji organizacji
Janusz Kraśniak
Siła praktyk personalnych w kreowaniu zaangażowania pracowników
Dagmara Lewicka, Aldona Glińska-Neweś
Wpływ rodzinności na kształtowanie się strategii przedsiębiorstw rodzinnych
Andrzej Marjański, Łukasz Sułkowski
Strategie zarządzania instytutami badawczymi na przykładzie Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
Zbigniew Matyjas
Alternatywy dla sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, w warunkach parentyfikacji ról, na przykładzie rodzinnej firmy inwestycyjnej
Lech Miklaszewski
Potencjał technoparków jako kluczowy czynnik rozwoju klastrów w Polsce
Krystyna Moszkowicz, Bogusław Bembenek
Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie
Gracjana Noga
Ocena dojrzałości przedsiębiorstwa w obszarze skutecznego wdrażania lean management – indagacja w przemyśle maszynowym
Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski
Problemy podczas wdrażania Systemu Ekozarządzania i Audytu (EMAS) w przedsiębiorstwie
Jadwiga Nycz-Wróbel
Zasady i narzędzia realizacji analizy RCA
Hubert Obora
Trzydzieści lat rozwoju przedsiębiorczości w Polsce
Natalia Pandel, Letycja Sołoducho-Pelc
Współdziałanie przy formułowaniu celów strategicznych na przykładzie obszaru funkcjonalnego aglomeracji leszczyńskiej
Anita Perska-Tembłowska
Technologia i organizacja w blockchainie
Lesław Pietrewicz
Działalność badawczo-rozwojowa determinantą innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce
Krystyna Poznańska
Dyskurs o zmianach strategicznych w budownictwie
Katarzyna Puszko
Intangible resources and competetive position of Polish credit unions
Magdalena Rajchelt-Zublewicz
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie na przykładzie działalności firmy World Courier
Aneta Rejman
Rodzaje sieci tworzących otwarte innowacje w Polsce
Agnieszka Sopińska, Patryk Dziurski
Identyfikacja i ocena czynników stymulujących i ograniczających otwartość organizacyjną w sektorze przemysłów kreatywnych
Katarzyna Szymańska
Logika szans i prostych reguł w warunkach przeciążenia informacyjnego menedżerów
Justyna Światowiec-Szczepańska
Instytucjonalne i organizacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Reliability Centered Maintenance (RCM) współczesnym narzędziem realizacji strategii obsługi eksploatacyjnej
Maciej Walczak
Przedsiębiorczość publiczna przesłanką kształtowania modeli biznesu w sektorze publicznym
Angelika Wodecka-Hyjek
Presja technologiczna jako antecedencja współpracy międzyorganizacyjnej – kontekst sektora turystycznego
Dagmara Wójcik
Eksperci o istocie relacyjnej strategii przedsiębiorstwa
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska