Wybrane aspekty współpracy organizacyjnej

Cena: 25,00 zł 25.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Spis treści

Autor: Dorota Kanafa-Chmielewska (red.)

ISBN: 978-83-7695-825-5

Rok wydania: 2020

Liczba stron: 70

Format: B5

Oprawa: Miękka

Wersja elektroniczna: IBUK // EBOOKPOINT


Książka będzie stanowić interesującą lekturę dla wszystkich, którzy cenią rynkowe współdziałanie i chcieliby dowiedzieć się o nim więcej. Autorzy publikacji w pięciu rozdziałach (cztery przedstawiają badania własne autorów) rozważają różne aspekty współpracy organizacyjnej. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą czynników współpracy wewnątrzorganizacyjnej. Czwarty ma charakter teoretyczny i traktuje o kompetencjach pracowniczych w organizacji. Rozdział piąty odnosi się do współpracy międzyorganizacyjnej.

Wstęp 7

1. Relacja komponentów zaangażowania w pracę z oceną wynagrodzenia (Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska) 9

1.1. Wprowadzenie 9

1.2. Przesłanki teoretyczne 10

1.3. Metodyka badania 12

1.4. Wyniki badań 15

1.5. Dyskusja wyników 16

1.6. Podsumowanie 17

2. Transfer kapitału psychologicznego z lidera na pracownika. Wiek jako moderator relacji (Milena Gojny-Zbierowska) 19

2.1. Wprowadzenie 19

2.2. Przesłanki teoretyczne 20

2.3. Metodyka badania 22

2.4. Wyniki badania 23

2.5. Dyskusja wyników 26

2.6. Podsumowanie 27

3. Uwarunkowania rozwoju karier menedżerskich kobiet w branży HR (Joanna Tabor-Błażewicz) 28

3.1. Wprowadzenie 28

3.2. Przesłanki teoretyczne 29

3.3. Metodyka badania 32

3.4. Wyniki badania 33

3.5. Dyskusja wyników 36

3.6. Podsumowanie 37

4. Relacja między zarządzaniem kompetencjami pracowników a zarządzaniem zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji (Aleksandra Mikła) 38

4.1. Wprowadzenie 38

4.2. Pojęcie, istota i cele zarządzania zasobami ludzkimi 39

4.3. Kluczowe definicje i cele związane z zarządzaniem kompetencjami pracowników 40

4.4. Powiązania strategiczne między kompetencjami a zarządzaniem zasobami ludzkimi 43

4.5. Rola i znaczenie zarządzania kompetencjami w subfunkcjach zarządzania zasobami ludzkimi 44

4.6. Podsumowanie

5. Współpraca z konkurencją na rynku usług fitness – nowa jakość freelancingu na rynku pracy (Aneta Stosik) 47

5.1. Wprowadzenie 47

5.2. Przesłanki teoretyczne 48

5.3. Metodyka badań 51

5.4. Wyniki badań 51

5.5. Dyskusja wyników 54

5.6. Podsumowanie 56

Zakończenie 57

Literatura 59

Spis rysunków i tabel 66

Summary 67

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl