Szukaj

Zarządzanie produktem – problemy teoretyczne i praktyczne

28.00 zł

Autor: Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska

ISBN: 978-83-7695-625-1

Rok wydania: 2017

Liczba stron: 184

Format: B5

Oprawa: Miękka

Wersja elektroniczna: IBUK || BOOKSBOX


Zarządzanie produktem należy do ważnych problemów zarówno w teorii,  jak i praktyce gospodarczej. Dostarcza ono wiedzy i umiejętności niezbędnych do wytworzenia towarów zaspokajających wszystkie potrzeby współczesnego społeczeństwa. Zadaniem zarządzania produktem jest zapewnienie produktowi sprawnego i efektywnego funkcjonowania na wszystkich etapach jego życia. W kręgu zainteresowania zarządzania produktem pozostają też takie zagadnienia, jak: badania marketingowe produktów, zarządzanie marką produktu i zarządzanie opakowaniami produktu. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także praktyków zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt