Szukaj

Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - ujęcie dynamiczne

40.00 zł

Autor: Anetta Pukas

ISBN: 978-83-7695-755-5

Rok wydania: 2019

Liczba stron: 290

Format: B5

Oprawa: Twarda

Wersja elektroniczna: IBUK || BOOKSBOX


W książce zaprezentowano nowe, dynamiczne podejście do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management, CRM), wykorzystując koncepcję dynamicznych zdolności (dynamic capabilities). Treść opracowania obejmuje następujące zagadnienia: rozwój koncepcji i fundamenty poznawcze zarządzania relacjami z klientem, perspektywę dynamicznych zdolności marketingowych w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, znaczenie zarządzania relacjami z klientem (CRM) w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa i model z wykorzystaniem koncepcji dynamicznych zdolności (DCV), a także propozycję modelową dynamicznego  zarządzania relacjami z klientem w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Publikację można polecić naukowcom, doktorantom i studentom uczelni ekonomicznych, jak również praktykom zarządzania.

Polecamy

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt